Brev:
Ikke vild med rugbrøds hapser
27. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Ikke vild med rugbrøds hapser
Hej Helen
Jeg har en dreng Sebastian på 10 mdr. som ikke er vild med sine rugsbrødshapser.
Morgenmaden består af havregrød / øllebrød / tykmælk med rugbrødsdrys, alle 3 ting vil han gerne have og spiser godt.
Aftensmaden består af groft moset kartofler og en bred variation af grønsager + en bred variation af fisk, kød og indmad blandet i mosen, også alt dette vil han gerne spise og han spiser godt.
Jeg ammer stadig 2 gange om natten (kl. 3.00 + 5.00).
Det er tiden mellem morgenmad og aftensmad der volder problemer, servere vi et glas HIPP mos spiser han gerne, servere vi øllebrød spiser han gerne, serverer vi rygbrøds hapser (m. leverpostej/flødeost/makrel/frikadelle) spiser han 3 eller 4 og nægter så at åbne munden mere.
Hvad skal vi gøre ved det? Skal vi gøre noget ved det? Hvad skal han så have med på madpakke når han nu skal i vuggestue om ganske få dage, hvad skal vi byde ham derhjemme? Vi tolker det selv som dovenskab = han gider ikke tygge de besværlige rugbrødshapser, men vi ved ikke om det er det, det drejer sig om???
På forhånd tak.
Venlig hilsen Brit